loading...
فیلم
admin بازدید : 83 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

بازی اساسینس کرید Assassin’s Creed 2 توسط کرک کننده معروف بازی های کامپیوتری ، SKIDROW کرک شده است و دیگر نیازی برای اتصال به اینترنت نمی باشد و به راحتی بدون گذراندن هیچ مرحله دشواری قادر به بازی کردن خواهید بود ! عرضه ی اساسینس کرید در سال ۲۰۰۶ مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.

عکس های این بازی :

 %282%29 دانلود بازی اساسینس کرید 2   Assassins Creed 2

 %283%29 دانلود بازی اساسینس کرید 2   Assassins Creed 2

 %284%29 دانلود بازی اساسینس کرید 2   Assassins Creed 2

 %285%29 دانلود بازی اساسینس کرید 2   Assassins Creed 2

 %286%29 دانلود بازی اساسینس کرید 2   Assassins Creed 2

 %287%29 دانلود بازی اساسینس کرید 2   Assassins Creed 2

دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 3432 مگابایت


 جهت دانلود ابتدا روی لینک مربوطه در پائین مطالب یا متن پست کلیک کنید و سپس منتظر بمانید تا دانلود آغاز شود، در صورتی از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده نمی کنید به شما پیشنهاد می کنیم که جهت تسریع در دریافت اطلاعات و مدیریت کامل مطالب در حال دانلود حتما از نرم افزار های مدیریت دانلود علی الخصوص نرم افزار قدرتمند IDM استفاده نمائید.

جنانچه قادر به دانلود از سرور سایت نیستید در مطالبی که حجم بالایی دارند می توانید از لینک های کمکی استفاده نمائید، لینک های کمکی یک نسخه کپی از همان فایل بر روی سرورهای دیگری می باشد تا در مواقعی که سرور سایت در دسترس نیست شما بتوانید از آنها استفاده نمائید. کلمه رمز جهت بازگشایی کلیه فایل های فشرده www.eramdownload.com می باشد. تمامی حروف را می بایست به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت فارسی یا انگلیسی بودن کیبورد خود نیز توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید. اطلاعات قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده سازی شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده نمائید. توجه نمایید کلیه ی فایل های قرار داده شده در سرور های قدرتمند سایت ارم دانلود داری 5% ریکاوری می باشند لذا در صورت مشاهده ی ارور crc هنگام extract مطالب می توانید به راحتی آن ها را repair کنید. فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمتiso هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Nero و یا ISO Workshop بر روی سی دی یا دی وی دی رایت شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند. فایل های کرک و Keygen ها به دلیل ماهیت عملکرد شان در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

 Assassin's Creed 2 ، ناشر: Ubisoft
حداقل سیستم مورد نیاز : 
SUPPORTED OS: Windows XP (32-64 bits) /Windows Vista®(32-64 bits)/Windows 7 (32-64 bits) 
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.4GHZ RAM: 1.5 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista – Windows 7 Video Card: 256 MB DirectX 9.0–compliant card with Shader Model 3.0 or higher 
Sound Card: DirectX 9.0 –compliant sound card DirectX Version: DirectX 9.0 
Hard Drive Space: 8 GB 
Peripherals Supported: Keyboard, mouse, optional controller 
سیستم توصیه شده : 
Processor: Intel Core 2 Duo E6700 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 6000+ or better 
Video Card: GeForce 8800 GT or ATI Radeon HD 4700 or better 
Sound: 5.1 sound card 
Peripherals: Keyboard, mouse, joystick optional (Xbox 360 Controller for Windows recommended) 
Supported Video Cards at Time of Release: ATI RADEON X1950, HD 2000/3000/4000/5000 series NVIDIA GeForce 7/8/9/100/200 series

رمز کلیه فایلهای فشرده در سایت ارم دانلود :

www.eramdownload.com

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 659
  • بازدید کلی : 17,361