loading...
فیلم
admin بازدید : 41 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

خبر حضور آرنولد در « آواتار ۲ » تکذیب شد

ARNOLD

سینما باکس – بخش خبری / سخنگوی کمپانی فوکس قرن بیستم شایعات منتشر شده در اینترنت درباره بازی آرنولد شوارتزنگر در فیلم سینمایی « آواتار ۲ » را رد کرد .

بنابر گزارش مهر به نقل از ورایتی، دوشنبه گذشته وبلاگ سینمایی “لاتینو ریویوو” نوشت جیمز کامرون و آرنولد در فیلم سینمایی علمی تخیلی “آواتار ۲″ با یکدیگر همکاری خواهند کرد و قرار است آرنولد نقش یک ژنرال نظامی فاسد را بازی کند.

طولی نکشید که استودیوی ساخت فیلم “آواتار ۲″ اعلام کرد چنین خبری صحت ندارد. این کمپانی عصر دیروز این خبر را اعلام کرد.

جزییات در ادامه مطلب

admin بازدید : 36 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

اولین تصویر از فیلم جنگی « خشم »‌ با بازی براد پیت

Brad-Pitt

سینما باکس – بخش خبری / تریلر جنگی « خشم » به کارگردانی دیوید آیر و نقش آفرینی براد پیت این روزها در حال فیلمبرداری است .

بنابر گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براد پیت، لوگان لرمان، شایا لابوف، جان برنتال، اسکات ایستوود و مایکل پنا بازیگران فیلم «خشم»/«فیوری»  (Fury) هستند که عنوان آن به یک تانک در جنگ جهانی دوم اشاره دارد .

دیوید آیر کارگردان « خشم » اولین عکس رسمی فیلم را در توئیتر منتشر کرد .

برای دیدن بقیه مطالب به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 39 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

بالاخره فیلمنامه « دزدان دریایی کارائیب ۵ » پیدا شد

pirates of the caribbean 5

سینما باکس – بخش خبری / در حالی که تعویق زمان فیلم‌برداری پنجمین قسمت فیلم «دزدان دریایی کارائیب» به مشکل فیلمنامه آن ربط داده شده بود، تهیه‌کنندگان فیلم خط اصلی قصه فیلمنامه را آشکار کردند .

بنابر گزارش خبرگزاری فارس، تحلیل‌گران سینمایی این اقدام مسئولان کمپانی والت دیزنی را تلاش آن‌ها برای بیان این موضوع اعلام کرده‌اند که بگوید فیلمنامه این فیلم مشکلی ندارد.

لطفا به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 41 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

جی.جی.آبرامز از انتخاب روپرت سندرز برای کارگردانی STAR TREK 3 تقدیر کرد

star-trek2

سینما باکس – بخش خبری / جی‌جی آبرامز کارگردان دو قسمت اول و دوم سری جدید مجموعه فیلم « سفرهای ستاره‌ای/ پیشتازان فضا » از انتخاب روپرت سندرز برای کارگردانی قسمت تازه آن تقدیر کرد. 

بنابر گزارش خبرگزاری فارس، با آن که کمپانی پارامونت قرارداد همکاری با سندرز را برای کارگردانی «سفرهای ستاره‌ای ۳» امضا نکرده، ولی آبرامز از وی به عنوان یک گزینه مطلوب اسم می‌برد.

بقیه مطالب در ادامه مطلب

admin بازدید : 41 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

منتظر یک فیلم خاص از سری « هری پاتر » باشید

harry

سینما باکس – بخش خبری / دیوید هیمن تهیه‌کننده جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های “هری پاتر” می گوید فعلا صحبت کردن درباره این فیلم زود است اما می توان آن را پروژه‌ای « بسیار بسیار خاص » نامید .

بنابر گزارش خبرگزاری مهر، فیلمنامه قسمت جدید هری پاتر با نام “هیولاهای خیالی و زیستگاه‌های آنها” را جی. کی. رولینگ نوشته که در اصل اقتباسی است از همان کتاب درسی که هری پاتر و دوستانش در “مراقبت از موجودات جادویی” از آن استفاده می‌کردند.

لطفا به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 37 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

ده فیلم مهم که پاییز ۲۰۱۳ اکران می شوند + تریلر رسمی

ده فیلم مهم که پاییز ۲۰۱۳ اکران می شوند + تریلر رسمی

تازه‌ترین فیلم‌های رابرت ردفورد، تام هنکس، جرج کلونی، براد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو پاییز امسال روی پرده سینماهای جهان می‌روند؛ شما عزیزان در ادامه مطلب می توانید گزارشی کوتاه از این فیلم ها را به نقل از کافه سینما به همراه تریلرهای رسمی این عناوین در سینما باکس مشاهده کنید، امیدورام از این مطلب لذت ببرید .

به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 41 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

انتشار اولین عکس فیلم سینمایی « سیندرلا » توسط دیزنی

cinderella

سینما باکس – بخش خبری / استودیوی دیزنی با انتشار اولین عکس از فیلم سینمایی «سیندرلا» آغاز فیلمبرداری این پروژه را در لندن خبر داد .

بنابر گزارش سینماخبر، در این عکس شاهد حضور «لیلی جیمز»‌ در نقش اول سیندرلا هستیم که با اسب در حال عبور از منطقه ای زیبا است.

برای دیدن بقیه مطالب به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 53 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

ساخت « سریع و آتشین ۷ » به نیمه راه رسید + تصاویر جدید

fast7

سینما باکس – بخش خبری / فیلم‌برداری هفتمین قسمت مجموعه فیلم «سریع و آتشین» به نیمه رسید؛ تهیه‌کنندگان این اکشن ماجراجویانه می‌گویند کار فیلم‌برداری فیلم را تا ۴ هفته دیگر تمام می‌کنند .

بنابر گزارش خبرگزاری فارس، هم زمان با پخش عکس‌هایی از «سریع و آتشی ۷»در رسانه‌های گروهی و سایت‌های سینمایی، اهل فن می‌گویند تبلیغات برای این فیلم شروع شده است.

جیمز ون کارگردان فیلم همراه بازیگران ودیگر عوامل تولید آن، هفته قبل روزهای شلوغ و پرکاری را در شهر آتلانتا داشتند و صحنه‌های مهم فیلم را در این محل فیلم‌برداری کردند.

fast

گفته می‌شود این صحنه‌ها (که تمام بازیگران اصلی فیلم در آن‌ها حضور داشتند) سکانس‌های سخت و هیجان انگیز اکشن و ماشین سواری فیلم بوده‌اند.

لطفا به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 43 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

راز خانواده پیتر پارکر در « مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ » افشا می شود

the-amazing-spider-man

سینما باکس – بخش خبری / یکی از انتقادات مهمی که به فیلم « مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز » وارد می شد این بود که درباره ناپدید شدن مرموز والدین پیتر پارکر توضیحی نمی‌دهد و حالا قرارست در قسمت دوم این فیلم به این ابهامات پاسخ داده شود .

بنابر گزارش خبرگزاری مهر، الکس کورتزمن نویسنده قسمت دوم فیلمنامه “مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز” می‌گوید در قسمت جدید این فیلم به بسیاری از سوال‌های ذهن مخاطبان پاسخ داده می‌شود و داستان خانواده پارکر و اتفاقاتی را که برای آنها در گذشته رخ داده است، مرور می‌کنیم.

بقیه مطالب در ادامه مطلب

admin بازدید : 70 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

اولین عکس مریل استریپ در نقش جادوگری « در جنگل »

into-the-woods-movie

سینما باکس – بخش خبری / استودیو دیزنی اولین عکس مریل استریپ به نقش یک جادوگر در فیلم «در جنگل» را منتشر کرد .

بنابر گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم اقتباسی سینمایی از نمایش موزیکال « در جنگل » (Into the Woods) است .

کلاه‌گیس خاکستری بلند و آشفته و نوع طراحی گریم مریل استریپ در فیلم به گونه‌ای است که چهره را او تقریبا غیر قابل تشخیص ساخته است.

به ادامه مطلب بروید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 646
  • بازدید کلی : 17,348